..İŞİMİZ BİZİ ANLATIR..

Hizmetlerimiz

Ulusal ve uluslararası taşımacılıkta en önemli unsur, malzeme ve ekipmanların zamanında ve güvenli bir şekilde yerine ulaşmasıdır. Taşıma güvenliğini sağlayan en önemli unsurların başında LASHING (bağlama, sabitleme) sistemi gelmektedir. LASHING sistemi tarihten bugüne kadar yaşanan tecrübelerin ışığında geliştirilmiş, FİZİK KURALLARINA DAYALI TEKNİK OLARAK yükleme ve bağlama sistemidir. Özellikle uluslararası deniz taşımacılığında farklı malzeme ve ekipmanların, farklı tonaj ve özelliklerdeki kuru yük gemileriyle ya da belirli ölçülerdeki konteynırlarla hedefe güvenli bir şekilde ulaştırılması ancak değişken unsurlar gözetilerek yapılan projelerle mümkündür. LASHING projesinin uygulanmasında kullanılan teknik ekipmanlar ve aparatlar, demir ve çelik malzemeden oluşan, uluslararası kalite standartlarında üretilmiş malzemeden oluşmaktadır. Montaj ve teknik uygulaması son derece titizlikle denetlenir.

Lashing yapılmadan önce yapılması gereken en önemli kural; malzemenin yükleneceği taşıtın ya da aracın yüklemenin tonajına uygun olup olmadığı tespiti yapıldıktan sonra yükleme gerçekleştirilir. Yükleme sırasında malzeme yükleneceği yerin tam merkez ortasına yüklenerek veya yükün tonajını zemine basan kısmının taşıma aracın ya da taşıtın tamamen zemin basma noktalarına dağıtılmasına yardımcı olunur.

Lashing ve securing, kargonun güvenli ve denize uygun şekilde doldurulması için ahşap, zincirler veya başka malzemeler içeren bir konteynerin üzerine veya içerisine sabitlenmesidir.

 

RODOSTO LOJİSTİK Lashing hizmetlerinde lider ve uzman olarak, deneyimli bir kadro, sürekli olarak konteyner istifleme ve bağlama sistemlerini optimize etmek, en yüksek düzeyde müşteri hizmeti, işçilik ve ürün güvenilirliği sağlamak için çaba göstermektedir.

 

  • Özel Proje Lashing

  • Gemi ambar içi ve güverte üstü Lashing

  • Konteyner İçi Lashing

  • Flat Rack, DC, HC, Open Top konteyner Lashing

  • UN-Lashing

 

 

Global ticaretin önem kazanmadı ile ihracat-ithalat yapılan ürün veya taşıma araçlarında zararlı canlıların, bir ülkeden diğerine nakil olmasını ve ürüne zarar vermesini önlemek amacı ile geliştirilmiş, kanun-tüzük belirlenerek yasalarla çerçevesi belirlenmiş bir önlem biçimidir.

Bu anlamda, IPPC örgütüne bağlı tüm dünya ülkeleri coğrafi koşullarını göz önüne alarak, bütününde aynı, uygulamada farklı metotlar geliştirmiş ve bu metotları uygulayacak özel kurs almış teknik personele bünyesinde görev veren özel kuruluşlara, bakanlık tarafından dünya genelinde geçerliliği kabul gören uygulama-sertifika düzenleme yetkisi vermiştir.

            Müşteri firmalarımızın gerçekleştirdikleri ihracatlar nereye olursa olsun, koordinasyon içinde çalışmalar yaptığımız yurtdışı temsilcilerimizin güncel bilgileri bizlere ileterek, o ülkenin hangi fumigasyon uygulamasını istediğini yakından takip edebiliyoruz

KONTEYNER FUMİGASYONU

BMSB FUMİGASYON 

KHAPRA FUMİGASYON

GEMİ FUMİGASYONU

SİLO FUMİGASYONU

DEPO FUMİGASYONU

 

Gözetim, Satın alınan / sipariş edilen ürün ve /veya hizmetlerin uluslararası standartlara ve sipariş şartnamelerine uygun olarak yapıldığının kontrolü ve raporlandırılması gözetim hizmetleri olarak tanımlanır.


genel gözetim hizmetlerimiz

 

  • Detaylı Raporlama

  • Numune Alma

  • Miktar Gözetimi

  • Gemi ve Konteyner Kontrolleri

  • Sevkiyat Öncesi Gözetim

  • Draft ve Deplasman Gözetimi

 

Orta ve Batı Afrika ülkeleri denizcilik konseyleri, ülkelerine yapılacak ihracat prosedürlerini hızlandırmak ve limanlardaki işlem sürelerini kısaltmak amacıyla, elektronik kargo takip numarası olarak tanımlanan, İngilizce kısa adıyla ECTN veya ENS, Fransızca kısa adıyla BSC veya BESC belgelerini limana varıştan önce işlemleri tamamlanmış ve limana varışta sunulmak üzere talep etmektedir.

Afrika ülkelerinin ticaret trafiğini kayıt altına almasına olanak sağlayan ACID/ECTN/BSC/ENS sertifikaları her yükleme için özgün bir kargo takip numarasına sahip elektronik bir evraktır. Prosedür, bu ülkelerin çıkarmış olduğu yasalarla teminat altına alınmıştır ve sertifikanın temin edilmesi zorunludur. Eğer sertifika temin edilmezse alıcı, ürünleri limandan çekemez. Sertifika ücretine ek olarak söz konusu ülkenin belirlemiş olduğu para cezaları ödendikten sonra ancak ürünlerin limandan çekilebilmesi mümkün olur. Sertifikanın gemi varış tarihinden önce onaylanması zorunlu olduğundan, başvuruların bu tarihten en az 1 hafta öncesinde yapılmış olması gerekmektedir.

Başvurular; konşimento, fatura, beyanname ve menşe şahadetnamesi gibi çeşitli ihracat evraklarının mail yoluyla gönderilmesi ile yapılır. Sertifika taslağı hazırlandıktan sonra onayınıza sunulur. Daha sonra sistem üzerinde onay işlemi tamamlandıktan sonra onaylı evrakı alıcınızla yine mail yoluyla paylaşabilirsiniz

MISIR- ACID SİSTEMİ

BURKİNA FASO- ECTN BELGESİ

KAMERUN- BESC BELGESİ

KATAR- COC (CERTIFICATE OF CONFORMITY)

ANGOLA- CNCA BELGESİ

DEMOKRATİK KONGO CUMHURİYETİ- FERİ BELGESİ

KONGO- ECTN BELGESİ

KENYA- PVOC (PREVERIFICATION OF CONFORMITY)

BENİN - BESC BELGESİ

EKVATOR GİNE- ECTN BELGESİ

LİBERYA- CTN BELGESİ

LİBYA- COC (CERTIFICATE OF CONFORMITY)

BURUNDİ- ECTN BELGESİ

FAS- COC

LİBYA- ECTN BELGESİ

MISIR- COC (CERTIFICATE OF CONFORMITY)

ÇAD- BESC BELGESİ

FİLDİŞİ SAHİLİ- BSC BELGESİ

MADAGASCAR- BSC BELGESİ

ORTA AFRİKA CUMHURİYETİ- ECTN BELGESİ

GABON- BIETC BELGESİ

FİLDİŞİ SAHİLİ- COC

MALİ- BESC BELGESİ

SİERRA LEONE- CTN BELGESİ

GANA- CTN BELGESİ

GABON- COC (CERTIFICATE OF CONFORMITY)

NİJER- ECTN BELGESİ

SUUDİ ARABİSTAN- SASO CERTIFICATE

GİNE- ECTN BELGESİ

GÜNEY SUDAN- ECTN BELGESİ

SENEGAL- BSC BELGESİ

TANZANYA- PVOC (PREVERIFICATION OF CONFORMITY)

GİNE-BISSAU- CEE BELGESİ

KAMERUN- COC (CERTIFICATE OF CONFORMITY)

TOGO- ECTN BELGESİ

UGANDA- COC (CERTIFICATE OF CONFORMITY)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ambarlı Limanı lokasyonunda limana 3 km. mesafede, 30000 m2 beton zemin üzerine konumlanmış 3000 m2 CFS sahası ve 170 m2 sundurma olarak Yağışlı ve Rüzgarlı Havalarda da Yükleme yapmaya elverişli olarak dizayn edilmiş Geçici Depolama/Kara Limanı hizmeti vermektedir. Yurtdışı ve yurtiçindeki müşterilerimizin Ambarlı Limanı’na en yakın konteyner sahası olma avantajını kullanarak terminal hizmetlerini (depolama, iç boşaltma, iç yükleme, proje yükleri, Fumigasyon Alanı, Lashing , Survey , Gözetim , İç Nakliye vb.) sunmaktadır.

 

Hizmetlerimiz

  • 3 ve 5 tonluk foklift ile elleçlenebilen tüm yükler
  • Flatrack ve diğer tüm ekipmanlara yükleme yapmaya uygun rampalar ve tüm opsiyonlu araçlardan tahliye ve boşaltma yapmak üzere ekipman donanımı
  • Dingil başı 30 tona’a kadar , (Arka dingil - tampon mesafesi uzun araçlar dahil) Flatrack üzeri araç yüklemeleri
  • Vinç ve özel ekipman gerektiren tüm proje yükleri
  • 60cm’den 160 cm’e kadar her tip dorseye yükleme ve tahliye yapmaya uygun modelde rampa opsiyonları
  • Fumigasyon ile ilgili ; Sydney ve Canada Regulasyonlarına göre uygun alan ve Fumigasyon Hizmeti
  • Gözetmen , Lashing ve Survey hizmeti
  • 120 gün kapasiteli CCTV , Talep edildiği taktirde tüm yükleme operasyonu görüntülerini paylaşabilme opsiyonu
  • Konteyner Depolama
  • Konteyner Teknik Hizmetleri
  • İthalat Sonrası Ya da İhracat öncesi Serbest Dolaşımdaki Eşyaların Depolanması
  • Tüm Nakliye ve Vinç Hizmetleri

 

ve sizlerin taleplerine istinaden şekillendirebileceğimiz Toplamda  30000 M2 Beton ,8500 M’ Toprak Zemin alan

 

KONTEYNER BRANDALAMA

AÇIK YÜK BRANDALAMA

DENİZAŞIRI PAKETLEME

SANDIKLAMA ve PALETLEME