Ulusal ve uluslararası taşımacılıkta en önemli unsur, malzeme ve ekipmanların zamanında ve güvenli bir şekilde yerine ulaşmasıdır. Taşıma güvenliğini sağlayan en önemli unsurların başında LASHING (bağlama, sabitleme) sistemi gelmektedir. LASHING sistemi tarihten bugüne kadar yaşanan tecrübelerin ışığında geliştirilmiş, FİZİK KURALLARINA DAYALI TEKNİK OLARAK yükleme ve bağlama sistemidir. Özellikle uluslararası deniz taşımacılığında farklı malzeme ve ekipmanların, farklı tonaj ve özelliklerdeki kuru yük gemileriyle ya da belirli ölçülerdeki konteynırlarla hedefe güvenli bir şekilde ulaştırılması ancak değişken unsurlar gözetilerek yapılan projelerle mümkündür. LASHING projesinin uygulanmasında kullanılan teknik ekipmanlar ve aparatlar, demir ve çelik malzemeden oluşan, uluslararası kalite standartlarında üretilmiş malzemeden oluşmaktadır. Montaj ve teknik uygulaması son derece titizlikle denetlenir.
Lashing yapılmadan önce yapılması gereken en önemli kural; malzemenin yükleneceği taşıtın ya da aracın yüklemenin tonajına uygun olup olmadığı tespiti yapıldıktan sonra yükleme gerçekleştirilir. Yükleme sırasında malzeme yükleneceği yerin tam merkez ortasına yüklenerek veya yükün tonajını zemine basan kısmının taşıma aracın ya da taşıtın tamamen zemin basma noktalarına dağıtılmasına yardımcı olunur.
Lashing ve securing, kargonun güvenli ve denize uygun şekilde doldurulması için ahşap, zincirler veya başka malzemeler içeren bir konteynerin üzerine veya içerisine sabitlenmesidir.
RODOSTO LOJİSTİK Lashing hizmetlerinde lider ve uzman olarak, deneyimli bir kadro, sürekli olarak konteyner istifleme ve bağlama sistemlerini optimize etmek, en yüksek düzeyde müşteri hizmeti, işçilik ve ürün güvenilirliği sağlamak için çaba göstermektedir.
Özel Proje Lashing
Gemi ambar içi ve güverte üstü Lashing
Konteyner İçi Lashing
Flat Rack, DC, HC, Open Top konteyner Lashing
UN-Lashing
Global ticaretin önem kazanmadı ile ihracat-ithalat yapılan ürün veya taşıma araçlarında zararlı canlıların, bir ülkeden diğerine nakil olmasını ve ürüne zarar vermesini önlemek amacı ile geliştirilmiş, kanun-tüzük belirlenerek yasalarla çerçevesi belirlenmiş bir önlem biçimidir.
Bu anlamda, IPPC örgütüne bağlı tüm dünya ülkeleri coğrafi koşullarını göz önüne alarak, bütününde aynı, uygulamada farklı metotlar geliştirmiş ve bu metotları uygulayacak özel kurs almış teknik personele bünyesinde görev veren özel kuruluşlara, bakanlık tarafından dünya genelinde geçerliliği kabul gören uygulama-sertifika düzenleme yetkisi vermiştir.
Müşteri firmalarımızın gerçekleştirdikleri ihracatlar nereye olursa olsun, koordinasyon içinde çalışmalar yaptığımız yurtdışı temsilcilerimizin güncel bilgileri bizlere ileterek, o ülkenin hangi fumigasyon uygulamasını istediğini yakından takip edebiliyoruz
KONTEYNER FUMİGASYONU
BMSB FUMİGASYON
KHAPRA FUMİGASYON
GEMİ FUMİGASYONU
SİLO FUMİGASYONU
DEPO FUMİGASYONU
Gözetim, Satın alınan / sipariş edilen ürün ve /veya hizmetlerin uluslararası standartlara ve sipariş şartnamelerine uygun olarak yapıldığının kontrolü ve raporlandırılması gözetim hizmetleri olarak tanımlanır.
genel gözetim hizmetlerimiz
Detaylı Raporlama
Numune Alma
Miktar Gözetimi
Gemi ve Konteyner Kontrolleri
Sevkiyat Öncesi Gözetim
Draft ve Deplasman Gözetimi
Orta ve Batı Afrika ülkeleri denizcilik konseyleri, ülkelerine yapılacak ihracat prosedürlerini hızlandırmak ve limanlardaki işlem sürelerini kısaltmak amacıyla, elektronik kargo takip numarası olarak tanımlanan, İngilizce kısa adıyla ECTN veya ENS, Fransızca kısa adıyla BSC veya BESC belgelerini limana varıştan önce işlemleri tamamlanmış ve limana varışta sunulmak üzere talep etmektedir.
Afrika ülkelerinin ticaret trafiğini kayıt altına almasına olanak sağlayan ACID/ECTN/BSC/ENS sertifikaları her yükleme için özgün bir kargo takip numarasına sahip elektronik bir evraktır. Prosedür, bu ülkelerin çıkarmış olduğu yasalarla teminat altına alınmıştır ve sertifikanın temin edilmesi zorunludur. Eğer sertifika temin edilmezse alıcı, ürünleri limandan çekemez. Sertifika ücretine ek olarak söz konusu ülkenin belirlemiş olduğu para cezaları ödendikten sonra ancak ürünlerin limandan çekilebilmesi mümkün olur. Sertifikanın gemi varış tarihinden önce onaylanması zorunlu olduğundan, başvuruların bu tarihten en az 1 hafta öncesinde yapılmış olması gerekmektedir.
Başvurular; konşimento, fatura, beyanname ve menşe şahadetnamesi gibi çeşitli ihracat evraklarının mail yoluyla gönderilmesi ile yapılır. Sertifika taslağı hazırlandıktan sonra onayınıza sunulur. Daha sonra sistem üzerinde onay işlemi tamamlandıktan sonra onaylı evrakı alıcınızla yine mail yoluyla paylaşabilirsiniz
MISIR- ACID SİSTEMİ |
BURKİNA FASO- ECTN BELGESİ |
KAMERUN- BESC BELGESİ |
KATAR- COC (CERTIFICATE OF CONFORMITY) |
ANGOLA- CNCA BELGESİ |
DEMOKRATİK KONGO CUMHURİYETİ- FERİ BELGESİ |
KONGO- ECTN BELGESİ |
KENYA- PVOC (PREVERIFICATION OF CONFORMITY) |
BENİN - BESC BELGESİ |
EKVATOR GİNE- ECTN BELGESİ |
LİBERYA- CTN BELGESİ |
LİBYA- COC (CERTIFICATE OF CONFORMITY) |
BURUNDİ- ECTN BELGESİ |
FAS- COC |
LİBYA- ECTN BELGESİ |
MISIR- COC (CERTIFICATE OF CONFORMITY) |
ÇAD- BESC BELGESİ |
FİLDİŞİ SAHİLİ- BSC BELGESİ |
MADAGASCAR- BSC BELGESİ |
ORTA AFRİKA CUMHURİYETİ- ECTN BELGESİ |
GABON- BIETC BELGESİ |
FİLDİŞİ SAHİLİ- COC |
MALİ- BESC BELGESİ |
SİERRA LEONE- CTN BELGESİ |
GANA- CTN BELGESİ |
GABON- COC (CERTIFICATE OF CONFORMITY) |
NİJER- ECTN BELGESİ |
SUUDİ ARABİSTAN- SASO CERTIFICATE |
GİNE- ECTN BELGESİ |
GÜNEY SUDAN- ECTN BELGESİ |
SENEGAL- BSC BELGESİ |
TANZANYA- PVOC (PREVERIFICATION OF CONFORMITY) |
GİNE-BISSAU- CEE BELGESİ |
KAMERUN- COC (CERTIFICATE OF CONFORMITY) |
TOGO- ECTN BELGESİ |
UGANDA- COC (CERTIFICATE OF CONFORMITY) |
ve sizlerin taleplerine istinaden şekillendirebileceğimiz Toplamda 30000 M2 Beton ,8500 M’ Toprak Zemin alan
KONTEYNER BRANDALAMA
AÇIK YÜK BRANDALAMA
DENİZAŞIRI PAKETLEME
SANDIKLAMA ve PALETLEME